Асертивна поведінка вчителя як альтернатива психологічному маніпулюванню: тренінг в медичній гімназії

Пош2016-11-02-11-49-48ук простих та зрозумілих рішень в складних та невизначених умовах вчительського сьогодення – саме під таким гаслом проводився тренінг для педагогічної спільноти в гостинних стінах медичної гімназії №33.

2 листопада 2016 р. вчителі та психологи  столичних навчальних закладів  – учасників експерименту (№ 33, № 157, № 98) зібралися разом, або знайти відповідь на  актуальне питання: Які вони – способи гідного, конструктивного, асертивного спілкування вчителя з іншими у складних ситуаціях? Як поводитись, коли оточуючі намагаються  маніпулювати?
     2016-11-02-11-49-32-2
Однозначна відповідь, якої дійшли учасники – такі знання вчителю вкрай необхідні. Тільки щирий, відкритий та впевнений в своїх діях вчитель формує таке ж щире й конструктивне середовище навколо себе.
 2016-11-02-13-08-24
Яким чином віднайти внутрішній “навігатор впевненості та щирості” – про це була відверта розмова учасників семінару. Вже знайомі метафоричні картки допомогли освітянам краще зрозуміти власні стратегії та більш наочно пояснити їх іншим.
Тренінг є вступом до змішаного курсу навчання, реєстрація на який буде відкрита найближчим часом.
2016-11-02-13-11-24

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*