Перша Русанівська школа: визначаємо освітні запити

__1_20160819_1451619367

27 лютого в Першій Русанівській школі № 182 (директор – Соколов Ю.Г.) відбулась зустріч представників Інституту післядипломної педагогічної освіти з адміністрацією та педагогами навчального закладу.

Заступник директора Інституту, кандидат педагогічних наук Івашньова С.В. та старший науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Шапаренко Г.В. ознайомили присутніх із метою та завданнями експерименту та провели опитування в форматі фокус-груп.

В результаті обробки даних встановлено, що  адміністрація і педагоги закладу мають спільне бачення проблем, що виникають у повсякденній діяльності навчального закладу та шляхів їх вирішення. Разом з тим розуміння  пріоритетності того чи іншого змісту навчальних курсів/ модулів  частково відрізняється. Так, і адміністрація, і вчителі вважають першочерговим завданням оновлення знань щодо забезпечення диференційованого підходу до учнів  та психологічних особливостей сучасних підлітків.

На 4 місці в рейтингу – ІКТ-компетентність вчителя, яка вважається необхідною умовою успішної професійної діяльності.

Рейтинг інших запитів дещо відрізняється , але в закладі існує чітко усвідомлена потреба у тренінгах з побудови взаємодії у трикутнику “вчитель-учень-батьки”; психологічних тренінгах та знаннях про юридичний захист вчителя.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*